İmhatimi.Org // FUCKED



S.a Herkese


Geçmişten bugüne İndexlere Doymayan gerek Kendim Gerekse Dostlarımdan Yedikleri  Hackleri Bi Taraflarında Patlamış bu Lamerlere Gün Geçmiyorki bir daha Yaslamasınlar :D

Mectruy denen Lamozu Cracklediğimde bunlar Montaj diyip ağlıyordu. İndexi Geçirdiğimizde ise Yüzsüzlük yapıp folloş olan sitesiyle tekrar ortaya çıktılar tabi Yanlarındaki Lamer bozmalarıyla Mectruy denen Lamozu her hacklediğimizde bize daha çok bana öfkeleniyor bırakın sitemi diyip aglayan gözleriyle index yiyen sitesine bakıp çırpınıyordu. Bazen Klavyeye hızlıca basıp The_efS@Ne58 Nasıl Hacklenir ? Sorusunu Google amcaya sorup duruyor ama çaresizlikten kendi sitesinde Şizofreniye kadar giden hakkımdaki yazıları yazıyordu ahahaha :D Çünkü Acizlik bunu gösterir.


Neyse uzatmayalım Bizim Ekipten H...L Geçenlerde Sitesine Kaydolup Biraz Kafa bulmaya Çalışmış Ben İşlerden Dolayı online olamadıgımdan Akşamları durumdan haberdar oluyordum. Olay Şöyle Sitelerine minichat koymuşlar bu lamerlerde açık arıyolarmış kimse bulamamış çünkü lamer takımı :D Neyse H..L Scritpten kaynaklı bir açık bulmuş bizimkisi paylaşmış bu durumu bunlar tabi ne ya açık felan yok demişler en son birisi çıkıp kabul etmiş tabi Açığı buldun yardım et diye :D SSni bile almış buyrun Sonra Ban felan atmışlar bizimkiside kızıp Sitenize Sahip Çıkın Hacklicez Diye bunlar tabi dalga geçmişler inanmamışlar :D


Neyse Bunlar her durumda benden Bahsediyolarmış Nasıl geçirdiysem artık :D efsane.pl ilgili yazılar felan Bende Dün Şu dillerinden düşüremedikleri efsane.pl yi bi uygulayım dedim Site 15 dk içinde Uçtu Tabi H..L , B..T, A..L olayı izliyolar bunlar yazdı gitti site diye :D dedim daha başlamadık ama olmuyor bu ahahashsa

Sitenin Verdiği Hata koduyla bunların Developerları hemen olaya müdahale ediyor :D :D Bu Site daha hacklenmez felan herşeyi kurduk ettik ahahah tabi biz Gece Siteye ekipce Saldırdık Site Hacklendi .Sunucunun Fişini çektiler :D İndex Yansımasın

Sabah Siteye baktığımzdaki durum :D



Sonuç şu ki efsane.pl diye dalga geçtiniz Site 15dk Uçtu , Görland vs dediniz uzak diyarlardan Ananıza Gene Atladım.Size Tavsiyem Lamer  lamer takılın Sonra Sikmesinler bi daha..Mectruy bu Sana :D 





Yapımda yayında Emeği Geçenler: The_efS@Ne58 ~ H4~ Dr.Code ~ SeCReT  ~ V4rcyion



Yorumlar

Popüler Yayınlar